Redig beslutsångest!

Det är såhär vi myser en ledig kväll!




Jag har väldigt svårt att bestämma mig... Asså fan kan inte någon bara säga, "om du inte gör så här så kmr din hälsa att vara i stor fara!!" Det jag inte kan bestämma mig om är hur jag ska äta.. Hur min kost ska se ut.. Ska jag köra på LCHF och bli kvitt mitt sockerberoende och få en stabil mage, eller ska jag köra på GI och tillåta mig godis ibland (om det går att hejda sig till 1 gång i veckan....) eller ska jag fortsätta ära som jag gör och träna ännu mer? Jag kan inte bestämma mig! Ena dagen är jag fast besluten om att jag ska börja köra LCHF och käkar en LCHF-frulle. Men ju längre in på dagen så börjar jag ändra mig och tänker "fan man kanske ska köra GI så kan jag käka den där lilla chokladbiten ändå, kan ju unna mig lixom" och nästa så trycker jag i mig sockerbomben efter skitsaker efter sockerbomb och tänker "ääh jag får träna lite extra bara..."

Fan det är verkligen irriterande! Dock kanske jag inte har så mkt till val nu.. Det är dyrt att vara sockerberoende... JÄVLIGT dyrt! Ja visst man kan käka på jobbet lite här, lite där men man är ju inte tillräckligt tillfredställd när man kmr hem så man inte skulle trippa ner till coop och köpa den där chokladkakan iaf.. Nä dubelt upp! Jag är så trött på att känna mig konstant full efter allt skit jag stoppar i mig och ganska äcklig måste jag medge.. Jag tänker på vad som sipprar runt i mitt blod... Aah får göra mig en för och nackdelarlista.. Dock får jag vänta tills jag får min lön om jag bestämmer mig för LCHF för nu får jag typ leva på nudlar.. Haha kanske blir min sockeravvänjning nu när jag ändå inte har råd!

/Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0