En ny chans i livet!

Ååh I'm alive again!

Det är nästan så jag inte våga yttra mig om de, för då kanske det inte blir så? haha, men jag är för glad för att tänka så och jag vet att det kmr bli helt underbart!
Idag träffade jag Lotta Voltaire på fika i Farsta och pratade jobb. Det var en chans som jag bara vågat drömma om och jag är så lycklig att Lotta uppskattar mitt hard work och ser potensialen i mig!

Jag kommer att börja jobba på Kafé Voltaire igen över julen och kommer att vara ansvarig och ha överseende över hela Kafét och ser till så att allt fungerar - ungefär som jag gjorde tidigare. Samtidigt så ska jag jobba en del i butiken, Systrarna Voltaire, för att få in butikrutinerna.
Sedan i februari öppnar Reneé och Lotta en butik på Pub som är gigantisk och där kommer även jag börja jobba, som överseende/ansvarig för butiken och se till så alla rutiner o.s.v fungerar!
Jag är så exited över detta jobb så jag vet inte var jag ska ta vägen! :P Det är verkligen ett drömmjobb och jag kan leva mitt liv lite mer exeptionellt. Att bara kunna gå till jobbet och känna sig snygg och fräsh är en vardagslyx som betyder mkt för mig! Jag vill kunna fixa naglarna och köpa nya kläder till att jobba i. Det känns great helt enkelt, och jag har alltid velat jobba i butik!

Den senaste veckan har varit ett rent helvete med smärta och oro. Nu känner jag att jag har fått nya krafter och det är bara att fortsätta att jobba framåt! För är det en sak som jag kan, är det att jobba hårt!

/Later babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0