Motivation!

YES! Nu märker man också att fettförbränningen ökar och ökar! Var faktiskt lite besviken, trotts jättebra måttminskning, att vågen inte visade mindre! Men när jag va på gymmet och tränade med Philip idag så kunde jag inte låta bli att ställa mig på vågen igen! Jag förväntade mig verkligen ingenting eftersom det bara gått 3 dagar, men tji fick jag! 0.5 kg hade jag gått ner - PÅ 3 DAGAR! Så kör jag på nu kan jag gå ner 1 kg i veckan!

Blir man inte taggad or what!
Nu är det 2 veckors träning utan Philip då han inte är tillgänglig och då ska jag träna hemma! Jag ska verkligen kämpa hårt och träna som om Philip sprang bakom med piskan! :P Jag har ju faktiskt lovat minst 1, helst 3, armhävningar på tå när han kmr tillbaka i början av november, och det ska han bannemig också få!
Ska se om jag inte kan inhandla lite bra träningskläder också så man pallar ta sig ut i detta ruskväder! Så en mössa ska inhandlas, undeställ, löparbrallor och en rejäl sportbh! :)

/Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0