Pinsamt dåligt!

Hur jävla pinsamt var det inte att jag var så kaxig innan jag skulle träna och hetsade Philip till att han minsan skulle få ta ut svängarna för att få mig trött! Efter första testet tänkte jag tacka för mig och benen skakade som marackas!! Fyfan va pinsam dålig kondis jag har..

Philip satte mig på LCHF, vilket jag har totalmisslyckats med förut, men med pepp och stöd så ska det funka denna gång! Så han rådde mig att äta en kolhydratsbomb till middag ikväll för det är sista gången du smakar på dom! - kände jag att han egentligen ville säga! :P
Så jag hittade till närmaste konditori på vägen hem - dessa hittar jag fan till men när man ska ta sig till gymmet så står man där helt vilsen och vet fan inte vart man är! Iaf så köpte jag mig en liiiten chokladsak och sen raka vägen till Ica för att uppfylla min sista frestelse och sedan för att fylla på förådet för LCHF! Och i 7 veckor framöver ska jag plågas och tränas med Philip och jag ska minsam sätta alla mål som vi gick igenom idag! BOOM!
Nu är man dock helt manglad!

Nu vankas det kyckling och RIS (!!) + Pringels, cola och kolabit... My last taste of love! HAHA - dramaqueen!

Philip hittar ni HÄR och jag kan verkligen rekomendera honom! :) Behöver ni inte hjälp med träningen så får ni något fint att titta på medans ni svettas och blir rödare och rödare i fejset efter varje set!!! ;o haha :D

/Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0