Snart drar jag och kisen till Hägersten

Ska iväg snart till Bianca - min dagmatte! haha, eller asså inte min - Leijas såklart!
Det är så roligt hur bra vi kommer överrens och hur kul vi har tillsammans! Vi klickade lixom direkt!

Jag tror jag vet iaf vad vi kmr snacka om ikväll - min ålder... Jag var nu tvungen att avslöja min ålder - vilket vi faktiskt inte har pratat om förut - eftersom hon ville att jag skulle ta vägarna förbi systemet innan jag kom till henne. Lite nervöst och flamsig säger jag att det blir svårt eftersom jag inte är 20 riktigt än. Och det blev helt tyst i telefonen och sen hör man "jaha! eller vadå, vänta, klart du är!" Hon trodde förmodligen att jag ljög för att slippa springa in på bolaget men det är den hårda verkligheten! Det roliga var när hon sa att hon trodde jag var så mkt äldre eftersom jag pratar om jobb - mitt jobb - som om jag har jobbat i flera år och slitit sen barnsben.. eeh.. ja jag börjar nu också inse att jag låter som en trött gammal kärring som är redo att gå i penssion!

Aja, det jag kunna erbjuda var att springa in på Ica och bidra med någonting -.- såklart önskades snacks och det blir ju awesome när man ska paya för skit man inte får äta...
haha, nu får jag ge mig ändå - jag har ju lixom valt det och inte blivit tvingad.. (lite? pytte? jo lite!) :P
Dessutom är jag ju grym LCHF-kock så jag borde absolut inte klaga! :)


/Later

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Hihi! Kände för att avreagera mig lite!

Män är ju retards för det mesta så, haha^^

2010-10-06 @ 21:21:57
URL: http://drivenbythesnow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0