Today - bring it on..

Det är nästan så att jag ligger och väntar på att träningsvärken ska krypa fram! :P

Min sista måltid - tänkte jag säga - men menade så klart min sista måltid med kolhydrater, iaf på en väldigt lång tid var inte så jävla tillfredställande som jag hade föreställt mig... Riset smakade som granbarr, lixom alldeles hårt och surt, fast det kokat väääldigt lång tid! Kycklingen va lixom.. inte så najs den heller... Så jag åt kanske 2 tuggor granbarrs-ris och lite kyckling och skulle med nöje hugga in i min lilla chokladfrästelse...

Nehe? nötbotten som smakade som grus och gummichokladkola över.. hur jävla toppen va de? Och sen till chipsen! Tänkte att där kan jag lixom inte misslyckas! Så jag trycker ner mig långt ner mellan kuddarna, drar på en film och ska börja njuta! Inte så jävla toppen de heller måste jag säga... Kanske var det faktum att jag skakade mig igenom alla tester som jag gjorde med Philip - NÄH PRECIS - vi tränade inte ens, vi bara kollade vad jag klarade av och I just say - It was not so fucking toppen där heller!

Haha, jag mest bara skrattade och tyckte det var ganska pinsamt när man flabbade efter Philip i högsta flås efter att kört rodd i 2 (!!!!!!) min... pinsamt..


Nä men det som skulle sätta punkt för mina oändiga njutningar och frosserier blev inte alls som jag tänkt - men hey - kanske blir jättelätt att börja med LCHF nu när jag inte ens tkr om kolhydrater! Jag kanske bara "swhooshar" mig igenom de 4 första tuffa dagarna med glans och känner hur musklerna sväller!! Japp så ska det bli! I'm on - so bring it bitch! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0