Värsta dagen i mitt liv..

Nä inte riktigt så, men fyfan vad jag har mått dåligt idag!
Har mått illa från sekunden jag klev upp and still do... Blandat med de så har jag haft huvudvärk och smärta i bröstet! Så jävla fint! Helt sönderstressad och utarbetad så man kmr ligga som en grönsak snart! Jag vill bara BORT!
Fick sjukskriva mig imorgon för jag kan inte jobba 10 h såhär..
Håller på och lagar världens bästa och godaste pastasåsen... aah asroligt utan pasta...

Haha, är så jävla grinig nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till och det är Philips fel! I BLAME YOU! ;P
Men det är bara att bita ihop och köra på dessa jävla skitdagarna tills det släpper.. Sen kmr jag bli lika go och glad som alltid.. hoppas jag!

Nu ska jag käka pastasås utan pasta och gräva ner mig låååångt ner i sängen!

/Later - from the bitch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0