wuhu, ny kraft!

Åååh, jag sitter på nätet och kollar snygga kläder som jag vill ha i min garderob. Det får mig att längta ännu mer till Februari då vi öppnar Systrarna Voltaire i Pub! Då ska det inhandlas massa snygga kläder så man är representativ och fräsh för kunderna! Ska bli så kul! :D

Tränade med Philip idag igen och vi gjorde nya mätningar. Vågon visade samma fast - 0,3 kg vilket är som att pissa i havet, men sen när vi mätte så blev jag jättechockad! Till och med Philip blev fundersam om jag verkligen inte hade tränat! NÄ, inte ett enda dugg! Jag försökte mig på Yoga i typ 15 min innan jag gav upp men det kan ju inte ha gjort något... Jag ska få måtten av Philip så då lägger jag ut de här så ser ni! :) Nu blev man mer taggad till att fortsätta stenhårt med dieten och också träna! För jag menar, har jag fått såhär bra resultat av att inte träna så tänk bara vad som kan hända om jag faktiskt tränar! :P
Gud vad jag kmr vara snygg i nya butiken! haha ;)

/Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0