Min nya utmaning!

Nu blir det skärpning! Jag som förut bodde på gymmet, var den som ställde sig och sprang efter ett skithårt spinningspass, som inte var nöjd fören efter 2 h... JAG HAR BLIVIT EN SOFFPOTATIS!!! Eller snarare i mitt fall en sängpotatis! Alltid ligger jag där, med min laptop på magen och kurrar! THAT STOPS NOW!

Nu blir det inge godis, bakelser, chips och skit! No mercy! Nu byter jag ut de mot frukt, nötter, bär och något så smarrigt som en saftig morot! Jag vet ju exakt vad jag ska käka och hur jag ska träna men har bara inte pallat! Kanske blev för mycket träning (jag var träningsnarkoman!!) och sen när jag åkte till marmaris och typ bara käkade chips på hela dagen, så krashade mitt system! Men nu är sommaren över och det finns ingen ursäkt till att inte börja jobba på beachkroppen 2011!

Yes, nu fan är man peppad! Blir att glida ner till Ica och köpa morötter och börja sitt nya liv! SMACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0